La Piazza

Dal Blog di Jun
Messaggio del 29-06-2007 alle ore 12:13:16
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 21:36:27
.."DAZE" m'ha fatt rid..

come già ti dissi..il tuo blog è bello e lo leggo sempre

brave!
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 20:56:10

Quescte è la parlata mè, e ji nin c’arinunge.


facciamoci una maglietta!
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 20:55:11
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 20:45:53
Bellissimo, come è tutto il resto del tuo Blog.
In bocca al lupo.
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 20:12:44
Non ti conosco...ma che serie A!!!!
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 18:47:29


LN in the world
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 18:42:28
sei troppo la meglio!!!
cmq mi ci è scappato un brividino...
mi teng a fa vecchije addaver!!!
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 18:28:08
oddio non riesco a smettere di sghignazzare
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 18:07:43
che serie A
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 18:04:31
JUN
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 18:04:13
gafe is the diminutive form for "cafona"

lovely
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 18:03:22
io mi so' commossa...
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 18:01:28

quanda si gafe



what's gafe???

Messaggio del 28-06-2007 alle ore 17:35:14
complimenti davvero molto bella!!

Messaggio del 28-06-2007 alle ore 17:33:13
cafona

la naziunale e la zappe

quanda si gafe
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 17:11:48
infatti scì

(il milanese ha gradito e non si è sconvolto)
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 16:49:26
facevo prima a dire cognonima
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 16:47:30
jus
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 16:44:29
jus si la meje
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 16:36:57

proud to be grezza!



e giù le lacrime per il ridere
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 15:52:56
spettacolo
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 14:47:41
dovevo aprirlo io sto post ma non ce l'ho fatta sto ancora ridendo
VAI CAFONETTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 14:38:03
sicuramente l'hai sconvolto


Messaggio del 28-06-2007 alle ore 14:37:12
mitica
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 14:34:02
che serie A
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 14:14:52
un impeto di campanilismo

e poi c'avevo un milanese da sconvolgere
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 13:53:34
no lei ha studiato lingue
interpreti e traduttori
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 13:50:10


jun ...tu si ke hai studiato lettere
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 13:49:48
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 13:48:30
-Taz-
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 13:48:26
bellissimooooooooooooooo...viva lu dialette e chi l'ha 'nvendate...

giugno
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 13:45:19
of woman yes?
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 13:44:10
Spettacolooooooooooooooooooooooooooo
Messaggio del 28-06-2007 alle ore 13:37:19

Tu di donna sì?

Mi sì ddummannate: pecchè ni scriv na cose tutte ‘n dialette? Tì so ditte: uarde cà dapò nin gi capisce niend nisciune, figurete tu cà sì di lu nord.

E tu li si lett la sctorie de le femmene cà si java a spusà a lu nord quande ere troppe vecchie pe li ggiuvene de lu paese sé? Na vote li so’ spiegate, aecche sopra a sta pagene, ma mò te l’arispieghe. Le femmene de vend’anne cà nin s’avè 'ngore spusate, si facè spusà nghe l’ummene cà avè jite a fatijà a lu nord che se vulè purtà ammonde une de lu paese sé. E la femmene partè e jave a lu nord a spusarse. Daze cà facè la sctessa sctrade cà facè l’uve, da lu sud a lu nord dendre a le cascette, nghe la racciappele a picciule pirritte, si dicè cà la femmene avè jite a picciule pirritte. E nzomme…

Dapò so pinzate ca è na prese de tembe ca ni scrive niend pe lu tag “folk e propaganda abruzzese”, e mò m’aja rifà.

Che aecche nin vi duvete scurdà ca so na cafunette, vu cà nin mi liggete da Langiane. Quille de Langiane che me chenosce li sa, mi capisce, cà jì so nate mmezze a la cambagne, e so pazzijate mmezze a li pite de live, a la terre, a la jerve e nghe le galline e le cunije.

E mò stenghe a la capitale da n’anne e mmezze ormai, e so girate lu monne pe l’età che tenghe, e mi mbaurisce cà mi pozze scurdà da do tenghe a minì, e tutte le vote cà parle a lu telefene nghe mammà mi sfoghe a parlà sta parlate, sta parlata mè che è la prima lingua sctraniere cà mi so mbarate, e le cumbegna mì de la case si mette a ride quanda mi sende, la sardagnole e la laziale. Prime lu dialett, dapò lu taliane. E dapò criscenne mi ni so mbarate n’atre ddu tre, di parlate, ma quelle de lu core, de la terre, de mamma e de papà, è què, e nin mi li leve nisciune. Addore de live, de vigne, de mare e di mundagne, addore de legne e di jerve, sa de sughe e di pallotte cascie e ove, sta parlate.

E li sacce ca a sindirle senza esse di ecche, pare brutte, a sindì na fimminelle nghe la faccetta bbelle e sta vucetta fine cà parle accuscì, nghe la stessa parlate di nu vicchiarelle nghe na nazionale mmocche e la zappe mmane, ma nin mi ni mborte.

Quescte è la parlata mè, e ji nin c’arinunge.

[No panic. La traduzione è tra i commenti]





Sto ancora piangendo


vai Jugnolaaaaaaaaa

Nuova reply all'argomento:

Dal Blog di Jun

Login




Registrati
Mi so scurdate la password
 
Hai problemi ad effettuare il login?
segui le istruzioni qui

© 2026 Lanciano.it network (Beta - Privacy & Cookies)