La Piazza
VERGOGNA!!!
Messaggio del 07-05-2004 alle ore 13:58:48
Vergogna! Scustumate! pecchè si ditte puttane a nonnò!? pecchè si ditte puttane a nonnò!? Ah!?
Vergogna! Scustumate! pecchè si ditte puttane a nonnò!? pecchè si ditte puttane a nonnò!? Ah!?
Messaggio del 07-05-2004 alle ore 14:03:57
m'avè cciaccate lu pede, m'ascite!
m'avè cciaccate lu pede, m'ascite!
Messaggio del 07-05-2004 alle ore 14:04:24
?
?
Messaggio del 07-05-2004 alle ore 14:07:07
T'avè cciaccate lu pede...dijeddije...e tu ji si ditt puttane!? a nonnò!? a nonnò ji si ditt puttane!? Brutte svergugnate! Mbuzzinite! Si dice queshte cose? ah?
T'avè cciaccate lu pede...dijeddije...e tu ji si ditt puttane!? a nonnò!? a nonnò ji si ditt puttane!? Brutte svergugnate! Mbuzzinite! Si dice queshte cose? ah?
Messaggio del 07-05-2004 alle ore 14:11:39
puzza fà nu laghe di sang!
puzza fà nu laghe di sang!
Messaggio del 07-05-2004 alle ore 14:13:27
puzza fà la vav' da la vocc'!!!
puzza fà la vav' da la vocc'!!!
Messaggio del 07-05-2004 alle ore 14:14:30
Scappe! scappe! scungacate ca nin si atre! Si t'acchiappe ti vatte nghe le zocchele! Quand'è vere la madonne, t'acchiappe pi li capille e ti scotele gne nu setacce! Vi aecce, brutto mammoccio!
Scappe! scappe! scungacate ca nin si atre! Si t'acchiappe ti vatte nghe le zocchele! Quand'è vere la madonne, t'acchiappe pi li capille e ti scotele gne nu setacce! Vi aecce, brutto mammoccio!
Messaggio del 07-05-2004 alle ore 14:14:30
tu! tu mi li sì mbarate, sgraziate!
Jì li male parole manche li sapè
tu! tu mi li sì mbarate, sgraziate!
Jì li male parole manche li sapè
Messaggio del 07-05-2004 alle ore 14:16:09
e mò li sì che c'è?
che mi pije la paperelle e me ne vaje a fatijà.
E quand'aretorne vide di calmarte sennò aecche succede n'afriche, atre che nunnò!!!
e mò li sì che c'è?
che mi pije la paperelle e me ne vaje a fatijà.
E quand'aretorne vide di calmarte sennò aecche succede n'afriche, atre che nunnò!!!
Messaggio del 07-05-2004 alle ore 14:16:54
addije chi so ndes mo!!!!!
gna ti si pirmess!!!!
a nonnò ss'affrond?!?!?!!?
pù chi puzza jittà lu velene!!!
tu si na faccia rivutate!!!
quanda ti serv li quatrin "nonnò mè, nonnò mè!!"
quanda t'acciacche li pid s'ha risponne accusci????
a lu colleggie ti facc manna!!!!
pù chissciccise!!!
addije chi so ndes mo!!!!!
gna ti si pirmess!!!!
a nonnò ss'affrond?!?!?!!?
pù chi puzza jittà lu velene!!!
tu si na faccia rivutate!!!
quanda ti serv li quatrin "nonnò mè, nonnò mè!!"
quanda t'acciacche li pid s'ha risponne accusci????
a lu colleggie ti facc manna!!!!
pù chissciccise!!!
Messaggio del 07-05-2004 alle ore 14:17:15
Uè..mo mi s'argire l'elica! Vi subbete aecche! Vieno subbito aqquà! Vie-no-sub-bi-to-aq-quA'!
Uè..mo mi s'argire l'elica! Vi subbete aecche! Vieno subbito aqquà! Vie-no-sub-bi-to-aq-quA'!
Messaggio del 07-05-2004 alle ore 14:19:34
vi jecc disgrazijat, ca mò ti sbatt 'nderr agnè na cunije...
vi jecc disgrazijat, ca mò ti sbatt 'nderr agnè na cunije...
Messaggio del 07-05-2004 alle ore 14:32:20
vi jecc, vi jecc, addò vu jì, t'aja tringià gne lu sale! Essè essè! Mò emà sindì nonnò a bettemà! Puzz'angore de latte! Ssì ggiuvene d'ogge, ejà Cristofore e Colombe, adò sema jì ffinì!
Quanda li mitte la coccia a lu poste? N'sanda Chiche, la fesct de le ciammaiche?
Eja sanda niend e nnecchiù!
vi jecc, vi jecc, addò vu jì, t'aja tringià gne lu sale! Essè essè! Mò emà sindì nonnò a bettemà! Puzz'angore de latte! Ssì ggiuvene d'ogge, ejà Cristofore e Colombe, adò sema jì ffinì!
Quanda li mitte la coccia a lu poste? N'sanda Chiche, la fesct de le ciammaiche?
Eja sanda niend e nnecchiù!
Messaggio del 07-05-2004 alle ore 14:34:49
Sanghe di li pellestreeeee...MARIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!! vieno aqquà!
Sanghe di li pellestreeeee...MARIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!! vieno aqquà!
Messaggio del 07-05-2004 alle ore 14:54:53
Vieno qua, ca mo t'appenno a coccia sotto agnè li piparul, e dop ti vatto ngo la ranara !!!
Vieno qua, ca mo t'appenno a coccia sotto agnè li piparul, e dop ti vatto ngo la ranara !!!
Messaggio del 07-05-2004 alle ore 15:06:00
mo t'annucc!!!
ti denghe li cavice ngul a quattr a quattr fin a quand casche dispar!!!
mo t'annucc!!!
ti denghe li cavice ngul a quattr a quattr fin a quand casche dispar!!!
Messaggio del 07-05-2004 alle ore 16:33:47
Vì aecc, cà quant'ijè ver la majell t'haia vattà nghe la cind, disgraziate, vi aecc! Pe la madonn de lu pont se t'acchiapp vide che t'haia fà !! Puzza fà bubù a te shti giuvnastr, t'haia attaccà man e ped, mannagg sand parapischt !!!

Vì aecc, cà quant'ijè ver la majell t'haia vattà nghe la cind, disgraziate, vi aecc! Pe la madonn de lu pont se t'acchiapp vide che t'haia fà !! Puzza fà bubù a te shti giuvnastr, t'haia attaccà man e ped, mannagg sand parapischt !!!

Messaggio del 07-05-2004 alle ore 18:24:41
oh, sò turnate e ancora mi tenete a rombe... mò ce scappa nu litige clamorose aecche, ciccise la madosca
oh, sò turnate e ancora mi tenete a rombe... mò ce scappa nu litige clamorose aecche, ciccise la madosca
Messaggio del 07-05-2004 alle ore 18:42:42
mò tutte zitte stete, ah?
Sò parlate nghe nunnò, già s'ha scorde tutte e ci seme fatte pure na tazze alla faccia vostre. Mò vi venghe acciaccà li pidi une a une e vedeme agnà ve ne sciete
mò tutte zitte stete, ah?
Sò parlate nghe nunnò, già s'ha scorde tutte e ci seme fatte pure na tazze alla faccia vostre. Mò vi venghe acciaccà li pidi une a une e vedeme agnà ve ne sciete
Messaggio del 07-05-2004 alle ore 19:02:08
che scimbiso!!!come jema fa pè stu uaglion ammalamend!!!!mo mo mo...mo mi cacc lu centrin!!!!!!!
che scimbiso!!!come jema fa pè stu uaglion ammalamend!!!!mo mo mo...mo mi cacc lu centrin!!!!!!!
Messaggio del 07-05-2004 alle ore 21:30:18
lu centrin!?
lu centrin!?
Nuova reply all'argomento:
VERGOGNA!!!
Registrati
Mi so scurdate la password
Hai problemi ad effettuare il login?
segui le istruzioni qui