La Piazza
Za Cijette????...
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 21:30:37
Za Cijett,
ma pekkè cakke jorne nin ci facem na bbella magnàt tutti quind a la casa tè? so proprje curios d'assaggià sse pizzell tuscht!!!!!
Tu cucin, ca nu mnem verz mezzjorn!!!!
Za Cijett,
ma pekkè cakke jorne nin ci facem na bbella magnàt tutti quind a la casa tè? so proprje curios d'assaggià sse pizzell tuscht!!!!!
Tu cucin, ca nu mnem verz mezzjorn!!!!
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 16:43:54
ti piace li nucell?
ca ji sacce fa cirt menila 'mbrilline ca mett vulije!
minetime a ttruvà
ti piace li nucell?
ca ji sacce fa cirt menila 'mbrilline ca mett vulije!
minetime a ttruvà
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 16:42:32
incredibilmente
evole
incredibilmente
evole
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 16:24:41
ni jè presct pi ccide lu porce?
donnabbì, biatattè
ni jè presct pi ccide lu porce?
donnabbì, biatattè
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 16:18:32
Ciav Cunzi o li si m so magnat ch la pulent e steng talment sazi ca mo scatt, Ch l faciul dellatru iorn me l sent a cammna ancor dentr a la panz e dop m fa chell'effet Ho domana a ser tnem la scasciatur d la cas s vulet mini accdem nu porc Ti iadir i che magnat
Ciav Cunzi o li si m so magnat ch la pulent e steng talment sazi ca mo scatt, Ch l faciul dellatru iorn me l sent a cammna ancor dentr a la panz e dop m fa chell'effet Ho domana a ser tnem la scasciatur d la cas s vulet mini accdem nu porc Ti iadir i che magnat
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 15:54:57
scuseme za Cijé....ma n´n ti pozze da rette, ca Vingenze mo mi vé pijá nghe la Lambrette, videme massere chi gire ci jesce....ha ditte cá vó massere nghe mé ...ballá lu LISCIO.....oddio stenghe tutte aggitate....
scuseme za Cijé....ma n´n ti pozze da rette, ca Vingenze mo mi vé pijá nghe la Lambrette, videme massere chi gire ci jesce....ha ditte cá vó massere nghe mé ...ballá lu LISCIO.....oddio stenghe tutte aggitate....
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 15:48:10
uè, bellafemmene ca ninzì atre...
ti si jite a fa arriccià lu pele? je lu vere?
chi ssi dice a Pippinell?
quanda pettele avete fatt?
uè, bellafemmene ca ninzì atre...
ti si jite a fa arriccià lu pele? je lu vere?
chi ssi dice a Pippinell?
quanda pettele avete fatt?
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 15:39:40
pinzete sole a fá le pettele vu´..je ore ca ricacciete li firre e vi mittete a fá la cavizette..ji n´dande oggi mi ni só jite a farme mette li Bigodine a tutte lu corpe, mi só fatte bella profumata e dapó......scattete d´inbidie mo´......
pinzete sole a fá le pettele vu´..je ore ca ricacciete li firre e vi mittete a fá la cavizette..ji n´dande oggi mi ni só jite a farme mette li Bigodine a tutte lu corpe, mi só fatte bella profumata e dapó......scattete d´inbidie mo´......
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 15:33:06
gironilo....vide ca nin si manghe scrive..uh chiscianzagate....che cazze si....ma vabbone..comungue t'aspette sembre pi chi la mascite ca ti so ccundate l'atru jorne....mah..ciá cijé...s'angundre donnaBice mannele affangule da parta me..che la disgraziatona brutte..li so viste c'andrate stamatine preste a pippinelle la parrucchiere.....mah..chisá ca jete a fá???
vabbone..bona serata a tutte quende..ja risindeme chiú tarde.
gironilo....vide ca nin si manghe scrive..uh chiscianzagate....che cazze si....ma vabbone..comungue t'aspette sembre pi chi la mascite ca ti so ccundate l'atru jorne....mah..ciá cijé...s'angundre donnaBice mannele affangule da parta me..che la disgraziatona brutte..li so viste c'andrate stamatine preste a pippinelle la parrucchiere.....mah..chisá ca jete a fá???
vabbone..bona serata a tutte quende..ja risindeme chiú tarde.
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 15:30:08
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 15:27:22
za cijett e za cunzije set' lu mej!!!!!
za cijett e za cunzije set' lu mej!!!!!
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 15:22:30
vuliss di ca si bell tu?
ti la ditt pure chi lu giuvinott l'atra sere...
ti manghe li penn 'ngape e pere addavere Gironilo!!
vuliss di ca si bell tu?
ti la ditt pure chi lu giuvinott l'atra sere...
ti manghe li penn 'ngape e pere addavere Gironilo!!
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 15:13:56
u scianzangata brutte..ma si proprie nu rifere....uh chiscizccise..senza abb.....
u scianzangata brutte..ma si proprie nu rifere....uh chiscizccise..senza abb.....
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 15:07:48
scumunicate brutt ca nin zi atre!
mo li sapete cchiù vvu ca ji?
scumunicate brutt ca nin zi atre!
mo li sapete cchiù vvu ca ji?
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 15:04:07
scine scine..mo arvé pure donna Bice....e ti l'acconde jesse lu fatte.....
scine scine..mo arvé pure donna Bice....e ti l'acconde jesse lu fatte.....
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 14:54:33
sbrivugnate!!! li si ca mariteme sa mort...e tu mi vi spifferenn 'nghi zi Serge...
ciandillona brutt ca nin zi atre...
maguardumbò...
sbrivugnate!!! li si ca mariteme sa mort...e tu mi vi spifferenn 'nghi zi Serge...
ciandillona brutt ca nin zi atre...
maguardumbò...
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 14:47:10
ah chi scifricate..tu sole li pizzelle si fa..uh chiscimbise...nin si mangh e capapce a cuciná na furchittanne di maccarune pi che lu povere zi sergie....sembre a me ve dummanná si j cucine caccose di bbone.....ah pi l'amore di dije....
ah chi scifricate..tu sole li pizzelle si fa..uh chiscimbise...nin si mangh e capapce a cuciná na furchittanne di maccarune pi che lu povere zi sergie....sembre a me ve dummanná si j cucine caccose di bbone.....ah pi l'amore di dije....
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 14:45:06
Cunzì, approposet...
aviss viscte chi lu bell pisciarole ca dicè donnabbice?
Cunzì, approposet...
aviss viscte chi lu bell pisciarole ca dicè donnabbice?
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 14:42:32
...e non sono un diavoletto io
...e non sono un diavoletto io
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 14:38:16
cirt piscatur
....no,i capelli non me li sono ancora tagliati
...e la fiammetta sta a significare che in fondo siamo tutti un pò bruciati....
...jiè lu ver?
cirt piscatur
....no,i capelli non me li sono ancora tagliati
...e la fiammetta sta a significare che in fondo siamo tutti un pò bruciati....
...jiè lu ver?
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 14:38:00
uè , ca miche so asene!?
sacce legge e scrive!
e sacce pure parlà e ffa li pizzell
ni jè lu vere! si ttu ca ti lu jazzbband a tutta bbirr
uè , ca miche so asene!?
sacce legge e scrive!
e sacce pure parlà e ffa li pizzell
ni jè lu vere! si ttu ca ti lu jazzbband a tutta bbirr
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 14:35:59
scine....chi ssá giuvinetta nuccone diavele mi pare pure a me....su cazze di foche li putesse pure arimmurí e chi cazze jé!!!!!
Sindo giuviné....ma si capille da cirifone ti li si tajete finalmende????u no?e meje ca ti li teje e ti truve nu belle piscatore
scine....chi ssá giuvinetta nuccone diavele mi pare pure a me....su cazze di foche li putesse pure arimmurí e chi cazze jé!!!!!
Sindo giuviné....ma si capille da cirifone ti li si tajete finalmende????u no?e meje ca ti li teje e ti truve nu belle piscatore
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 14:33:35
guarde ca n'donie me nin sá surdite....si tu ca si jte a suna a la case di cummara culette...a chissciccise....i forze nin gi sende..ma tu ni si manghe legge...a sopra a lu cambanelle mbaccie a la porta me ci sta scritte cunzije e n'donie uh quanda cazze ti n'anvinde.
scifricat!
guarde ca n'donie me nin sá surdite....si tu ca si jte a suna a la case di cummara culette...a chissciccise....i forze nin gi sende..ma tu ni si manghe legge...a sopra a lu cambanelle mbaccie a la porta me ci sta scritte cunzije e n'donie uh quanda cazze ti n'anvinde.
scifricat!
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 14:32:06
arimmure ssu foche!!!
li so ditt ca sive nu dijavele, scialegne...
frustallà demonio!!!
Cunzì, statte zitt!
nin mi di ca ji so pesand... ca la ggend li squadre da li pall dill'ucchie...
arimmure ssu foche!!!
li so ditt ca sive nu dijavele, scialegne...
frustallà demonio!!!
Cunzì, statte zitt!
nin mi di ca ji so pesand... ca la ggend li squadre da li pall dill'ucchie...
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 14:29:28
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 14:24:17
Cunzì, mannaggia al demonio...
mo so rindrate! so riminute n'atra vote a la casa te!!
abbasse ssu cazz di jazzbband!
ti si ssurdite 'ndutt!!!
ti ffa ssurdì pure chi lu curnute di 'Ndonie!!
ma guardoumbò
Cunzì, mannaggia al demonio...
mo so rindrate! so riminute n'atra vote a la casa te!!
abbasse ssu cazz di jazzbband!
ti si ssurdite 'ndutt!!!
ti ffa ssurdì pure chi lu curnute di 'Ndonie!!
ma guardoumbò
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 14:18:55
oh cijé..s'iriminute?????ma quanda jé ca vi...pozza mica sta sembre aspittá a te????uh chisciccise lu diavele.
oh cijé..s'iriminute?????ma quanda jé ca vi...pozza mica sta sembre aspittá a te????uh chisciccise lu diavele.
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 13:03:48
uh sciabbindette...ma ni je lu vere.....je tenghe sole a sindí la radie...e ca ti putisse struzza pure tu na vote e bbone...
uh sciabbindette...ma ni je lu vere.....je tenghe sole a sindí la radie...e ca ti putisse struzza pure tu na vote e bbone...
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 13:00:10
Cunzì! sciccise la tucche di sorete!
Sembre a bittimà stì
Ti puzza ziffunnà dendre a nu tine di pisce!!!
Avoje a sunà! So messe a rivuluzione tutt lu quartiere a sctrillà... Cunzì, Cunzì, abbasse ssu jazzbband!!!
Niende da fà!!! Si ssord e 'mbidite!!!
Mo si chi vu fa... magnetele tu ssi piparule...
e se a 'Ndonje ni ji si 'ndort cchiù.... sctruscije ssi bill piparule, ca vide dapò gna sgambitteje...
E' possibbole ca da quand nipotete ta fatt avvidè stu machinarie ti pozze truvà sole ajecche 'ngime?
Ma guarda al demonio, senza abb signoro...
Mo struzzete a magnà, ca dope pass a lu te!
Cià
Cunzì! sciccise la tucche di sorete!
Sembre a bittimà stì
Ti puzza ziffunnà dendre a nu tine di pisce!!!
Avoje a sunà! So messe a rivuluzione tutt lu quartiere a sctrillà... Cunzì, Cunzì, abbasse ssu jazzbband!!!
Niende da fà!!! Si ssord e 'mbidite!!!
Mo si chi vu fa... magnetele tu ssi piparule...
e se a 'Ndonje ni ji si 'ndort cchiù.... sctruscije ssi bill piparule, ca vide dapò gna sgambitteje...
E' possibbole ca da quand nipotete ta fatt avvidè stu machinarie ti pozze truvà sole ajecche 'ngime?
Ma guarda al demonio, senza abb signoro...
Mo struzzete a magnà, ca dope pass a lu te!
Cià
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 12:55:41
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 12:55:05
oddie nin ma scritte sta machinetta ca a la gite ci va donnaBice uh sciabbindette pure sta machene da scrive nghe la tilivisione...
oddie nin ma scritte sta machinetta ca a la gite ci va donnaBice uh sciabbindette pure sta machene da scrive nghe la tilivisione...
Messaggio del 14-10-2004 alle ore 12:49:57
Ma si po sapé aonna cazze si jete a finí stamatine????
Tenghe na scerte di piparula sicche ca ti tenghe da da ca je tre jurne....
Invece di j facenne la ciandillone pi la vije e farte avvidé ngire nghe vingenze lu piscatore vide di passa a lu me....ca ci ste pure che lu povere n'donie me ca ti vulesse arividé....
oh..cijé???ma li si ni va a la gite nghe li sanducchiere di lu quartiere se??
uh chi dii l'abbindiche ..sta sembre n'gire chille ..je pegge di na galline a 100 pide....
vabbó mo vaje a magná.
Ciá Cije.
Ma si po sapé aonna cazze si jete a finí stamatine????
Tenghe na scerte di piparula sicche ca ti tenghe da da ca je tre jurne....
Invece di j facenne la ciandillone pi la vije e farte avvidé ngire nghe vingenze lu piscatore vide di passa a lu me....ca ci ste pure che lu povere n'donie me ca ti vulesse arividé....
oh..cijé???ma li si ni va a la gite nghe li sanducchiere di lu quartiere se??
uh chi dii l'abbindiche ..sta sembre n'gire chille ..je pegge di na galline a 100 pide....
vabbó mo vaje a magná.
Ciá Cije.
Nuova reply all'argomento:
Za Cijette????...
Registrati
Mi so scurdate la password
Hai problemi ad effettuare il login?
segui le istruzioni qui