La Piazza
sindete d� pettile....
Messaggio del 18-02-2005 alle ore 21:02:30
ji li sapé...quanda aricconde la viritá sparisce sempre brutta ruvelle...a sti n´gore nghe Vingenze a rimette l´asine dentre a la stalle?
mo chi li vé sapé Zá Cunzije...li sà quanda tina dá sind�? chelle je gilose di Vingenze...pure se n´ammurate di N´donie..ma ni ji tuccá Vingenze....
ji li sapé...quanda aricconde la viritá sparisce sempre brutta ruvelle...a sti n´gore nghe Vingenze a rimette l´asine dentre a la stalle?
mo chi li vé sapé Zá Cunzije...li sà quanda tina dá sind�? chelle je gilose di Vingenze...pure se n´ammurate di N´donie..ma ni ji tuccá Vingenze....
Messaggio del 18-02-2005 alle ore 16:13:51
..
..
Messaggio del 18-02-2005 alle ore 01:08:45
Messaggio del 17-02-2005 alle ore 22:48:06
^sci sci..attacchete a si chiacchiere....ma lu lupe perde lu pele ma no lu vizie...brutta ruvlla..
^sci sci..attacchete a si chiacchiere....ma lu lupe perde lu pele ma no lu vizie...brutta ruvlla..
Messaggio del 17-02-2005 alle ore 22:45:55
sci, p'arimette l'asene a la stall...
sci, p'arimette l'asene a la stall...
Messaggio del 17-02-2005 alle ore 22:42:08
pa ccide li cunje...n´n zi jave bbone Pauline lu cavalle???
pa ccide li cunje...n´n zi jave bbone Pauline lu cavalle???
Messaggio del 17-02-2005 alle ore 22:40:05
mi sirvè n'ommene furzute...
Messaggio del 17-02-2005 alle ore 22:37:53
Messaggio del 17-02-2005 alle ore 22:33:20
a me volle...ma li si quanda spaghetti ci só cucinate fine mó? e li si´quanda ci naja cuciná n´gore?
ma dimme sbrigugnat...pecché nghe Vingenze?? n´n giavà liticate?
a me volle...ma li si quanda spaghetti ci só cucinate fine mó? e li si´quanda ci naja cuciná n´gore?
ma dimme sbrigugnat...pecché nghe Vingenze?? n´n giavà liticate?
Messaggio del 17-02-2005 alle ore 22:29:53
Messaggio del 17-02-2005 alle ore 22:25:04
sind, a me nn mi mocceche la schine gne tte!
a te ti vollo angora...
facetimo stà zitt
sind, a me nn mi mocceche la schine gne tte!
a te ti vollo angora...
facetimo stà zitt
Messaggio del 17-02-2005 alle ore 22:19:37
esse..li sapé, appena une dicie la viritá..mineccie li pirzone..ma si ti si scurdate pure la manducine arrete a chi li balle....Ué la giuvinette, t´aricorde ca tineme la stessa etá...e ji li saccie gná vanne a finà si cose di cambagne..
esse..li sapé, appena une dicie la viritá..mineccie li pirzone..ma si ti si scurdate pure la manducine arrete a chi li balle....Ué la giuvinette, t´aricorde ca tineme la stessa etá...e ji li saccie gná vanne a finà si cose di cambagne..
Messaggio del 17-02-2005 alle ore 22:14:56
uè, quandevvere chi la faccja bbrutte di ggironilo....
mo t'abbirrute lacocce gne na tucche!
uè, quandevvere chi la faccja bbrutte di ggironilo....
mo t'abbirrute lacocce gne na tucche!
Messaggio del 17-02-2005 alle ore 22:11:46
la sere s´accidene li cunije....ma allore so capite....t´enavate accide lu verre e la mammare...sbrigugnete ca n´n zete...
la sere s´accidene li cunije....ma allore so capite....t´enavate accide lu verre e la mammare...sbrigugnete ca n´n zete...
Messaggio del 17-02-2005 alle ore 22:09:01
maffaffammocche a tte e ssa pittilone!!
tinavame a ccide li coniglie!
maguardoumbò..
maffaffammocche a tte e ssa pittilone!!
tinavame a ccide li coniglie!
maguardoumbò..
Messaggio del 17-02-2005 alle ore 22:05:19
Bonasera a sti giuvinutte e giuvinette....
vi vulé di´..
ca massere, quanda so jite a rindrá li Galline, so viste a passá chi la Sciambricone di Cijette e cacche minute dopo ...cumbá Vingenze..pú stá svirgugnate...chissá ca jite a fá arrete a le balle di Fiene....?? ji so n´dese sole li strille....maronna mé...stá Sbrigugnate...
Bonasera a sti giuvinutte e giuvinette....
vi vulé di´..
ca massere, quanda so jite a rindrá li Galline, so viste a passá chi la Sciambricone di Cijette e cacche minute dopo ...cumbá Vingenze..pú stá svirgugnate...chissá ca jite a fá arrete a le balle di Fiene....?? ji so n´dese sole li strille....maronna mé...stá Sbrigugnate...
Nuova reply all'argomento:
sindete d� pettile....
Registrati
Mi so scurdate la password
Hai problemi ad effettuare il login?
segui le istruzioni qui