La Piazza

sapete caccose v�....?
Messaggio del 18-10-2004 alle ore 17:57:52
lassetele perde sa picciunare falsa......disgraziete di femmine...addó avete jite sti jurne ,mentre ji stave a lu lette nghe li turcinille a la coccie?
Messaggio del 18-10-2004 alle ore 14:59:01
uh chi la Madonne l'accumbagnesse e li facesse ariggiustá...uh spereme sembre
Messaggio del 18-10-2004 alle ore 14:55:11
mi sa ca la merica j'à fatte nu ccone male a ssu povere Niculine... l'anne cojonizzate pure a jess!!!
quanda ni fa l'amereche!!!
Messaggio del 18-10-2004 alle ore 14:47:30
cijé addavere ti dice????je nu clijone?????uh pi l'amore di dije e nne chiú..ma chi vo dice????e dapó e jte dicenne ca bice nosctre savé morte uh chi scinbise lu diavele....ma je na parole che jé su disgraziatone brutte e quanda mmala parole dice...uh bene me.
Messaggio del 18-10-2004 alle ore 14:43:16
Mi sa tande ca ssu zi Nicole.... Donnabbì!accoma si dice quanda une è uguale a n'atreune? prime ca dice cacche 'mmalaparole.....clijone!??
si dice accuscì?
ammamm... diceteme si ssò sbajate
Messaggio del 18-10-2004 alle ore 12:34:36
questo zi nicola chi é adesso????
comunque donna bice za cijette e za cunzije siete sempre le MEGLIO!!!!!!
Messaggio del 18-10-2004 alle ore 08:25:48
Ha donnaBBice si viv t'avevn dat pi mort ti si ntes chiù ma meno mal ca sti bon
Mo ta da fa nacur aricostituent. li si ca da fa piet 4 ov la matin a rosci d'ov mi raccumand pie quilla fresch appen iesc da lu cul di la gallin almen si sicur senno ti fa mal
Ma je videm ca stammatin jai ch lu trattor mo tach la pirtcal e part
Messaggio del 18-10-2004 alle ore 02:14:54
addije quanda jè sctate bbell!!!!
miso rifatte na picate di quill 'nghe lu pesce ghatte...
'nghi li bbaff!!!!
dumane v'acconde....
mo stenghe stracche e sctruppijate!!
Messaggio del 17-10-2004 alle ore 22:00:57
Uhh Bice sé,ni li so arisapute da nisciune ca stive male....ma ti li si pijate lu decotte di malve?
ci putisse mette a dentre pure dú cocchie di menele, ca quille t´ajute a stúrarte si frocie.

Ohh peró ungna quande vú stá male...sempre affacciá a stá cazze di finestre stí, picche lu vizie te, é sembre quelle di usimenn chi fá li pirzone, comungue á ballá, ci so jite nghe N´Donie mé e li cavizette cá purté ji, ni jere a ritine , ma mi sá vé sgarrite a dentre a la l´apette di N´Donie.
e chi la sfacciatone di Cijette n´n li so viste quanda si na rijite da li N´Driule, üeró ti saccia a dí ca minute pure Vingenze lu Piscatore....quindi si capite giá,ma Donnabbí passa dumane a lu te e ti li porte jí lu decotte

buonasere a tutte quende
Messaggio del 17-10-2004 alle ore 21:53:39
n´n li so voste le cummarucciee,ma mi augure ca Signurí stá bone mo´!!
Messaggio del 17-10-2004 alle ore 21:45:13
Bonasere a signuri bella...

siccome so state dú jurne a lu lette nghe la toscie e la febbre...e che li disgraziete di Cijette e Cunzije n´n z´anne fatte sindí....vulé sapé si cacchedune lo ha visto da qualche parte....
ji sapé ca jevena jí sotte a li Nß Driule a ballá "LU FANGO" li so viste a sci´ nghe na rose m´ocche e nu spacche a la vonne qiú grosse di jisse....e purtevene li cavizette della Brigogna...cioé quille a ritina.....
se cacchedune l´avisse viste...faceteme assapé...mi fanne n´gazzá ,ma alla fine so sempre li cummaruccie mi´....

buona serata e chi la madonne v´accumbagne...

Nuova reply all'argomento:

sapete caccose v�....?

Login

Registrati
Mi so scurdate la password

Hai problemi ad effettuare il login?
segui le istruzioni qui

© 2026 Lanciano.it network (Beta - Privacy & Cookies)