La Piazza
saluti da Caramanico
Messaggio del 16-01-2008 alle ore 21:40:39
'sera donnabice
'sera donnabice
Messaggio del 16-01-2008 alle ore 21:29:05
bonasere billi citle,juscte mó só riminute.
Só fatte ná bella gitarelle,tiné bisogne di nuccone d´arie dope la rutture dé lu scorse di taje e cucite,che rutture.
Iere ná vote cá si sbajive a fá ná cose,ti mittevene in ginocchie nghé li cicie sotte,mo ti danne la caramelle e ti dicene pure brave.
vabbó,comunque sá camminate cá mi só fatte oggie,ha state troppe belle,só jite che Frangiesche lu tappabuscie,oddije che uomo di bona educazione,pinze cá sá prisindate nghe nú mazze di fiure cá avé cote a lu mumende. Oddije ni jé cá só n´ammurate,ma nú pinzere cí lí facesse a sú belle giovene
e vú c´avete fatte oggie?
avete jite a vidé gná stá la terre? oppure c´avete fatte? cacche sciusciellette pé se mundagne?
allore addìvvvirteteve tutte quende e ji sindeme dumane,jí mó vaje a legge nuccone lu giurnale
buonanotte fija mí
bonasere billi citle,juscte mó só riminute.
Só fatte ná bella gitarelle,tiné bisogne di nuccone d´arie dope la rutture dé lu scorse di taje e cucite,che rutture.
Iere ná vote cá si sbajive a fá ná cose,ti mittevene in ginocchie nghé li cicie sotte,mo ti danne la caramelle e ti dicene pure brave.
vabbó,comunque sá camminate cá mi só fatte oggie,ha state troppe belle,só jite che Frangiesche lu tappabuscie,oddije che uomo di bona educazione,pinze cá sá prisindate nghe nú mazze di fiure cá avé cote a lu mumende. Oddije ni jé cá só n´ammurate,ma nú pinzere cí lí facesse a sú belle giovene
e vú c´avete fatte oggie?
avete jite a vidé gná stá la terre? oppure c´avete fatte? cacche sciusciellette pé se mundagne?
allore addìvvvirteteve tutte quende e ji sindeme dumane,jí mó vaje a legge nuccone lu giurnale
buonanotte fija mí
Messaggio del 16-01-2008 alle ore 20:23:39
Messaggio del 15-01-2008 alle ore 23:41:58
credevo che ci salutasse l'assessore regionale....
credevo che ci salutasse l'assessore regionale....
Messaggio del 15-01-2008 alle ore 23:41:42
buonanotte giuvinutte,dumane mi sveje preste pé nú corse di taje e cucite,accusci mi faccie li vistite jí e li faccie jí a lu prose di Prodi
buonanotte giuvinutte,dumane mi sveje preste pé nú corse di taje e cucite,accusci mi faccie li vistite jí e li faccie jí a lu prose di Prodi
Messaggio del 15-01-2008 alle ore 23:20:01
lù giuvinò,dimme a mè ,ma sá dentiera nove chi tì l`ha fatte? mi serve une bone
lù giuvinò,dimme a mè ,ma sá dentiera nove chi tì l`ha fatte? mi serve une bone
Messaggio del 15-01-2008 alle ore 23:18:21
Messaggio del 15-01-2008 alle ore 23:15:31
ejjá quande jé belle
dope tutte sté feste,ariminí aecche sopre e truvá tutta stá bella gente.
Scine,avete lette bbone,so Donnabice,stavote da Caramico
E li saccie,vú sé cose n´n n´avete bisogne,má nú signurine di na certa etá....chema fá? sole lu Signore sá
Avete passate li fescte bone?
Avete fatte li brave citle,li saccie vú li sete addavere,simbrete cattive ma in fonde in fonde,tenete lu core bbone.
Vi vulé manná li salute e li augurie di lí feste pure da parte di Zá Cijette e Zà Cunzije.
La prima,sí ná jite nghe Carlette lu nucillare e la seconde invece ha partute pí l´America,ha ditte cá prime di murí arivulé fá lu viaggie di nozze come allore nghé lu care Zí Alfrede lu magnamosche...e vabbó
Quindi sicuramente si fanne arisindi ché lé dú ...bone femmine
Che lá madonne v´accumbagne a tutte quende
buonanotte
p.s.: oddije fija mí,che brutte a metterse annenze a ná televisione nghé li lettere pé scrive na cosa
ejjá quande jé belle
dope tutte sté feste,ariminí aecche sopre e truvá tutta stá bella gente.
Scine,avete lette bbone,so Donnabice,stavote da Caramico
E li saccie,vú sé cose n´n n´avete bisogne,má nú signurine di na certa etá....chema fá? sole lu Signore sá
Avete passate li fescte bone?
Avete fatte li brave citle,li saccie vú li sete addavere,simbrete cattive ma in fonde in fonde,tenete lu core bbone.
Vi vulé manná li salute e li augurie di lí feste pure da parte di Zá Cijette e Zà Cunzije.
La prima,sí ná jite nghe Carlette lu nucillare e la seconde invece ha partute pí l´America,ha ditte cá prime di murí arivulé fá lu viaggie di nozze come allore nghé lu care Zí Alfrede lu magnamosche...e vabbó
Quindi sicuramente si fanne arisindi ché lé dú ...bone femmine
Che lá madonne v´accumbagne a tutte quende
buonanotte
p.s.: oddije fija mí,che brutte a metterse annenze a ná televisione nghé li lettere pé scrive na cosa
Nuova reply all'argomento:
saluti da Caramanico
Registrati
Mi so scurdate la password
Hai problemi ad effettuare il login?
segui le istruzioni qui