La Piazza
Quanda mi so putute divirtì!
Messaggio del 01-11-2004 alle ore 16:30:56
chi lu disgrazjete di nipoteme n'à putute minì a sunà.... ma secondo me si n'abbrivugnè...
e so sunate 'nghi cullù visctite tutte culurate!!!
addije Cunzì, Donnabbì.... mi so scumbisciate1!!
chi lu disgrazjete di nipoteme n'à putute minì a sunà.... ma secondo me si n'abbrivugnè...
e so sunate 'nghi cullù visctite tutte culurate!!!
addije Cunzì, Donnabbì.... mi so scumbisciate1!!
Messaggio del 01-11-2004 alle ore 16:36:04
...troppo fregno zà cijeeeee!!!
-------------------------------------------------
Editato il 16:36:58 01/11/2004 da §janis§
...troppo fregno zà cijeeeee!!!

-------------------------------------------------
Editato il 16:36:58 01/11/2004 da §janis§
Messaggio del 01-11-2004 alle ore 16:38:19
le cosse scacchiate erano troppo meraviglievoli!
le cosse scacchiate erano troppo meraviglievoli!
Messaggio del 01-11-2004 alle ore 16:41:27
esse pure chi lu cirifone...
jeri ssere tinè pure li corn!!!!
esse pure chi lu cirifone...
jeri ssere tinè pure li corn!!!!
Messaggio del 01-11-2004 alle ore 16:43:04
..un demonio cirifone!
Messaggio del 01-11-2004 alle ore 16:43:11
Messaggio del 01-11-2004 alle ore 16:45:10
..un demonio cirifone!
Messaggio del 01-11-2004 alle ore 16:45:23
Messaggio del 01-11-2004 alle ore 16:49:02
direi il più bello della serata
direi il più bello della serata
Messaggio del 01-11-2004 alle ore 16:52:44
quanto cazzo sei brutto
quanto cazzo sei brutto
Messaggio del 01-11-2004 alle ore 16:59:50
mamma sande quande si ruvella....chi ti puzza acchiappá na pisciarella....e nú ca ji seme pruccúpate stamatine a la messe...n´n tí seme viste arrivá...ji seme m´baurite....e che venghe avvedé aecche....??
ca vi facenne la donna facile pi li feste...oddije mamma sande quande lé sapé za Cunzije, ni ji li pozze ariccundà ca stà a lu spidale...ma appena esce....oddije oddije...come prima cosa ti faccie scumúnicá da la parrocchie...oddije oddije mo mi scatte lu core...sta ruvella....chi ti puzza pijá nu bandijone
mamma sande quande si ruvella....chi ti puzza acchiappá na pisciarella....e nú ca ji seme pruccúpate stamatine a la messe...n´n tí seme viste arrivá...ji seme m´baurite....e che venghe avvedé aecche....??
ca vi facenne la donna facile pi li feste...oddije mamma sande quande lé sapé za Cunzije, ni ji li pozze ariccundà ca stà a lu spidale...ma appena esce....oddije oddije...come prima cosa ti faccie scumúnicá da la parrocchie...oddije oddije mo mi scatte lu core...sta ruvella....chi ti puzza pijá nu bandijone
Messaggio del 01-11-2004 alle ore 17:04:32
uè, ca ji so jite a ffa nu favore pi nnipotimo!!!
uè, ca ji so jite a ffa nu favore pi nnipotimo!!!
Messaggio del 01-11-2004 alle ore 17:10:43
mezze a tutte su maschiaccie impossesate da lu demonio??? la scuse je lu nipote mo´?
addiritture chi lu porche nghe li baffite ti fá li fotografie a lu cule....e cheel´atre....cullú nghe la coccie a ounda....te guarde come une ca ti vulesse zumbá n´golle tra nu mumenda n´atre....famme fßa lu segne di la croce...
maronna me che peccate che se fatte...manghe 40 ave marie ti salve a te.....oddije, Za cijette in possesse de lu demonie!
mezze a tutte su maschiaccie impossesate da lu demonio??? la scuse je lu nipote mo´?
addiritture chi lu porche nghe li baffite ti fá li fotografie a lu cule....e cheel´atre....cullú nghe la coccie a ounda....te guarde come une ca ti vulesse zumbá n´golle tra nu mumenda n´atre....famme fßa lu segne di la croce...
maronna me che peccate che se fatte...manghe 40 ave marie ti salve a te.....oddije, Za cijette in possesse de lu demonie!
Messaggio del 01-11-2004 alle ore 17:12:23
Messaggio del 02-11-2004 alle ore 17:18:36
Za Cijett, ji cunosce nu belle giovane che l'addra sera t'ha viste e a ditte ca ti vo cunosce, è di bona famija e te bune 'ntenziun, famme sapè se li vu chinosce. N'te niente a che fa ghe chi li demunie e satanasse della feste.
Cià
Za Cijett, ji cunosce nu belle giovane che l'addra sera t'ha viste e a ditte ca ti vo cunosce, è di bona famija e te bune 'ntenziun, famme sapè se li vu chinosce. N'te niente a che fa ghe chi li demunie e satanasse della feste.
Cià
Nuova reply all'argomento:
Quanda mi so putute divirtì!
Registrati
Mi so scurdate la password
Hai problemi ad effettuare il login?
segui le istruzioni qui