La Piazza
Metiamo le cose in chiaro sul forum!
Messaggio del 19-10-2004 alle ore 13:57:06
Messaggio del 19-10-2004 alle ore 13:44:53
Diceve nonno me, quanda vedeve tutte le vicchiarille ca jeve a la messe, a le otte a la matine o a lu vespre: "quanda la ciucce nin tire cchiù...l'anima mia è rivolta a Gesù!"
Ammenn!
Diceve nonno me, quanda vedeve tutte le vicchiarille ca jeve a la messe, a le otte a la matine o a lu vespre: "quanda la ciucce nin tire cchiù...l'anima mia è rivolta a Gesù!"
Ammenn!
Messaggio del 19-10-2004 alle ore 08:18:58
Donna bic quanta si cattiv guard ca i nin so nu suggett ma so Zi Nicola e si so stat un bo vulgar e sol pi farv fa na risat e fa divirti.
E poi mi ca voi sfascià sa bella cumpagnia
Comunqu nu salut a Zacunzije e ZaCijett ca ni è cattiv gne te è gent chiù brav
Ciav Ciav
Donna bic quanta si cattiv guard ca i nin so nu suggett ma so Zi Nicola e si so stat un bo vulgar e sol pi farv fa na risat e fa divirti.
E poi mi ca voi sfascià sa bella cumpagnia
Comunqu nu salut a Zacunzije e ZaCijett ca ni è cattiv gne te è gent chiù brav
Ciav Ciav
Messaggio del 18-10-2004 alle ore 23:43:48
Vi dispiace mettere i sottotitoli....?
Io il dialetto non lo so leggere
(e l'italiano non lo so scrivere)
Vi dispiace mettere i sottotitoli....?
Io il dialetto non lo so leggere
(e l'italiano non lo so scrivere)
Messaggio del 18-10-2004 alle ore 21:42:19
jè lu vere! quiss tenna ffa nu sacche di cummedje!
mi so duvute pijà pure na pallette di cchjù pi la pressione, ca j'innotte li tinè gne la pressione di li gomm di lu trattore di masctre Camill lu cupe...
acchiscifricatelu dijavele!!!
jè lu vere! quiss tenna ffa nu sacche di cummedje!
mi so duvute pijà pure na pallette di cchjù pi la pressione, ca j'innotte li tinè gne la pressione di li gomm di lu trattore di masctre Camill lu cupe...
acchiscifricatelu dijavele!!!
Messaggio del 18-10-2004 alle ore 18:46:51
Messaggio del 18-10-2004 alle ore 18:26:39
li vid a gna fa
vini su cistitu invece di fa le chiacchiere
li vid a gna fa
vini su cistitu invece di fa le chiacchiere
Messaggio del 18-10-2004 alle ore 18:25:15
zitta, svergognata.
zitta, svergognata.
Messaggio del 18-10-2004 alle ore 18:21:03
donna bi skinnolo mi dic sempr mal quanda parl lu dialett
dijiele tu ca facce bon
donna bi skinnolo mi dic sempr mal quanda parl lu dialett
dijiele tu ca facce bon
Messaggio del 18-10-2004 alle ore 18:18:03
donna bice daje la mazza de la scope in bronde a kissè
donna bice daje la mazza de la scope in bronde a kissè
Messaggio del 18-10-2004 alle ore 18:12:13
donna bi ca ji e xel aecc sem du cafunett ca parlene lu dialett e c'abbuschem da skin
pe lu scriv sete bun vu ma parlem a quattr'uccje e videm gna sepem pure nu su dialett,ca nonna me è langianes langianes
donna bi ca ji e xel aecc sem du cafunett ca parlene lu dialett e c'abbuschem da skin
pe lu scriv sete bun vu ma parlem a quattr'uccje e videm gna sepem pure nu su dialett,ca nonna me è langianes langianes
Messaggio del 18-10-2004 alle ore 17:51:15
brave brave....ma la Xuocera sá fá lu "tummele"? allore ti faccie la tessere pi lu "circhele" !
brave brave....ma la Xuocera sá fá lu "tummele"? allore ti faccie la tessere pi lu "circhele" !
Messaggio del 18-10-2004 alle ore 17:46:57
Za Bicjett'.allora n'n zi cunusciut' la Xuocera D.O.C.
Za Bicjett'.allora n'n zi cunusciut' la Xuocera D.O.C.
Messaggio del 18-10-2004 alle ore 17:46:00
AMEN!
AMEN!
Messaggio del 18-10-2004 alle ore 17:45:04
eggio!!!!
eggio!!!!
Messaggio del 18-10-2004 alle ore 17:39:13
Buonasera giuvinotti e giuvinotte,
oggie pomeriggie mentre facevame ji ,Cunzije e Cijette le p.p. (pettele private) aveme arrivate a la cunclusione di scrive stú poste...
Na cosa je chiare aeccche sopre,ca jí,
Za Cunzije e Za Cijette seme le tre vicchiarelle D.O.C., cioé ca seme sole nú ca faceme stú gruppette di pinziunate e ca bene o male faceme divirti stá picciunara....mó tutte l´etre suggitte (zi Nicola&Co.) n´n fanne parte di lu nostre circolo....pecché nú tutta sa volgaritá n´n lá useme e n´n li vuleme....quindi n´n vé lá pijete nghe nu´....
e mó faceteme caccia lu Pillasctre da lu forne,cá massere tenghe l´imvitate a la case....festa grande..massere Pollo, vino e Liscio...
chi lu signore v´accumbagne....
P.S.: letre n´n zanne manghe scrive lu dialette...nu seme li vere "Gioconde", lu reste je sole robbe di li marucchine
Buonasera giuvinotti e giuvinotte,
oggie pomeriggie mentre facevame ji ,Cunzije e Cijette le p.p. (pettele private) aveme arrivate a la cunclusione di scrive stú poste...
Na cosa je chiare aeccche sopre,ca jí,
Za Cunzije e Za Cijette seme le tre vicchiarelle D.O.C., cioé ca seme sole nú ca faceme stú gruppette di pinziunate e ca bene o male faceme divirti stá picciunara....mó tutte l´etre suggitte (zi Nicola&Co.) n´n fanne parte di lu nostre circolo....pecché nú tutta sa volgaritá n´n lá useme e n´n li vuleme....quindi n´n vé lá pijete nghe nu´....
e mó faceteme caccia lu Pillasctre da lu forne,cá massere tenghe l´imvitate a la case....festa grande..massere Pollo, vino e Liscio...
chi lu signore v´accumbagne....
P.S.: letre n´n zanne manghe scrive lu dialette...nu seme li vere "Gioconde", lu reste je sole robbe di li marucchine
Nuova reply all'argomento:
Metiamo le cose in chiaro sul forum!
Registrati
Mi so scurdate la password
Hai problemi ad effettuare il login?
segui le istruzioni qui