La Piazza
ma aonna stanne?????
Messaggio del 22-11-2004 alle ore 14:37:18
oooooooo,Cijé....donna BBí.....aonna sete jte a finí?
Oh brutte disgraziatune ca nin sete atre....ji so state male e vu manga affacciarve sete minute....peró appena v'ammalete vu ji ja sembre coore a vidé chi v'acchiappate....uh pi l'amore di DDije....
Comungua ciave a tutta sta bella piazze...e nu salute tande carea chi li piscitelle tutte culurate e a chi lu lijone ca ni j´´e malamende..coma si chiame????cuccilone..cucciolone....mo nin mi l'aricorde ma mi sete capite..povere e mé tenghe 90 e jé giá troppe si saccie angore scrive caccose.
Mah...mo vaje a fa la nnizione a n'donie me cha te nuccone di tuscitelle.
ciave ciave.
oooooooo,Cijé....donna BBí.....aonna sete jte a finí?
Oh brutte disgraziatune ca nin sete atre....ji so state male e vu manga affacciarve sete minute....peró appena v'ammalete vu ji ja sembre coore a vidé chi v'acchiappate....uh pi l'amore di DDije....
Comungua ciave a tutta sta bella piazze...e nu salute tande carea chi li piscitelle tutte culurate e a chi lu lijone ca ni j´´e malamende..coma si chiame????cuccilone..cucciolone....mo nin mi l'aricorde ma mi sete capite..povere e mé tenghe 90 e jé giá troppe si saccie angore scrive caccose.
Mah...mo vaje a fa la nnizione a n'donie me cha te nuccone di tuscitelle.
ciave ciave.
Messaggio del 22-11-2004 alle ore 15:08:50
é vero....ma dove sono le ziette del forum????
-------------------------------------------------
Editato il 15:09:24 22/11/2004 da AbbeyRoad
é vero....ma dove sono le ziette del forum????

-------------------------------------------------
Editato il 15:09:24 22/11/2004 da AbbeyRoad
Messaggio del 22-11-2004 alle ore 15:23:17
a fa la cavizett!
a fa la cavizett!
Messaggio del 22-11-2004 alle ore 15:28:12
oppure le solite pettile da balcone a balcone?

oppure le solite pettile da balcone a balcone?

Messaggio del 22-11-2004 alle ore 15:32:49
Cunzije
Cunzije
Messaggio del 22-11-2004 alle ore 15:43:33
esselé lu lijone me.....uh quanda jé care....ma si studiate fije me?????mi raccomande fa lu brave ca dapó ti facce na bella torte vabbó?
esselé lu lijone me.....uh quanda jé care....ma si studiate fije me?????mi raccomande fa lu brave ca dapó ti facce na bella torte vabbó?
Messaggio del 22-11-2004 alle ore 15:56:23
Cunzije
Cunzije
Messaggio del 22-11-2004 alle ore 16:07:10
oddije oddije ti vumitá belle lijone me....ma chi si fatte?????sti nuccone cundurbate di stommeche????aesse ci vo nu belle decotte nghe le cocchie di li menile e ti passe tutte sinde a me.
oddije oddije ti vumitá belle lijone me....ma chi si fatte?????sti nuccone cundurbate di stommeche????aesse ci vo nu belle decotte nghe le cocchie di li menile e ti passe tutte sinde a me.
Messaggio del 22-11-2004 alle ore 16:17:39
sci...in effetti la peperonata mi ha fatto un pò male l'altro ieri...
e oggi sto ancora parecchio
evole
sci...in effetti la peperonata mi ha fatto un pò male l'altro ieri...
e oggi sto ancora parecchio
evole
Messaggio del 22-11-2004 alle ore 16:20:29
e chi ti la cucinate???chi la nzazzarate di cijette????? ti li so ditte ca a chille nin ti da fá cuciná niende....n'é capace manche di mette a vullí l'acqua....un ben me.
e chi ti la cucinate???chi la nzazzarate di cijette????? ti li so ditte ca a chille nin ti da fá cuciná niende....n'é capace manche di mette a vullí l'acqua....un ben me.
Nuova reply all'argomento:
ma aonna stanne?????
Registrati
Mi so scurdate la password
Hai problemi ad effettuare il login?
segui le istruzioni qui