La Piazza

La barzillett
Messaggio del 18-10-2004 alle ore 08:46:47
Mo si mannet li bardesc a durmì variccond na barzlett ch mann dett ier alla cantin. Stavam ji giuvann lu scarpar zi ntoni lu tamurrar e francisc lu cariamurt. Allor manna ariccuntat ca ci stav na baldracc ma di quill ca vissut chi si stav a quarda alu specch e dicè: madonna me uhh a 60 ann quanta so bell tengh ancor la pell villutat du sis ritt ritt lu cul tost tutt li curv a do ci serv si giuvnet di mo te ngor l'ammidi. Poi sa guardat na sis a nu lat e dic: e ate ti so sembr trattat bon ndi so fatt mai manca nient li carezz li bac quell chi si vulut ti so dat. Poi a guardat l'atra sis e a ditt: E ate quell chi so dat a chillatr so dat pura ate e ndi so fatt mai manca nient. Poi acciucc la cocc e si guard chi la cosa chi la cosaaa insomm avet capit di chi steng a parla!! e dic: E tu tu nin pu propr parlà pecchè pa accuntntart li si quanta vot mi li so livat da mocc pi darl a te??????
Ah Ah Ah AH Ho quand mi l'ann ariccuntat mi so put a muri dall risat mi so pisciat ott mi fa mal ancor la panz.
Ma veta scusà si so stat volgar ma l'intenzion mi er sol di farv fa na risat
ma Je videm ca stammatin jai ala piazz ca jai a venn napuch di ficur e du chicocc chi so cot stamatin
ma ciav ciav
PS ha Mad o Med o Mid je nu nom talment cort ca ni lariesc mai a dic ho mittm su papozz almen la gent mi po vidè sinno Sampe pinzici tu ca sa spittem su papuzzar murem cachenn
Messaggio del 18-10-2004 alle ore 13:12:21
Zi Nicola sei uno spasso raccontane qualcun'altra che ci facciamo due risate
Messaggio del 18-10-2004 alle ore 14:02:01
uh chi scimmadette nicole se...ma je na parole quella ca si scritte aecche sopre???
uh pi l'amore di dije...vabbone comunque...tande ci sta chi la sfacciatona brutta di cijette ce n'acconde angore peggie di te!!!!
uh chi scifricate chi la ciandillona brutte....chi sa si te ngore a durmí viste ce é jte facenne la ciandillone tutte la notte nghe vingenze lu piscatore....uh cirte canne da pesca.....
mah videme si si ve ffacciá aecche sopre...boh,mo vaje attacca la pecore sott all'albere...ciave ciave.
Messaggio del 18-10-2004 alle ore 14:04:53
Zi nicò, mi sa che puoi davvero preparare il pannolone

Nuova reply all'argomento:

La barzillett

Login

Registrati
Mi so scurdate la password

Hai problemi ad effettuare il login?
segui le istruzioni qui

© 2026 Lanciano.it network (Beta - Privacy & Cookies)