La Piazza

E dopo il Requiem il De Profundis!
Messaggio del 09-07-2007 alle ore 20:37:54
E dai, mo' solo perché ad Atessa è cominciato il nuovo corso Cicchitti, non mi pare che si debba fare tutta sta tragedia!!! Mi pare davvero un'esagerazione.
Messaggio del 09-07-2007 alle ore 17:36:33
Messaggio del 09-07-2007 alle ore 17:33:19



Bruce mi spiace di non essere passato
Messaggio del 09-07-2007 alle ore 17:29:51

De profundis clamavit ad Te, Domine.
Domine exaudi vocem meam. Fiant aures
Tuae intendentes in vocem deprecationis meae.
Si iniquitates observaveris Domine :
Domine quis sustinebit ?
Quia apud Te propitiatio est :
Et propter legem Tuam sustinui Te Domine.
Sustinuit anima mea in verbo ejus;
Speravit anima mea in Domino.
A custodia matutina usque ad noctem
Speret Israël in Domino.
Qui apud Dominum misericordia:
Et copiosa apud eum redemptio.
Et ipse redimet Israël ex omnibus iniquitatibus ejus.




Nuova reply all'argomento:

E dopo il Requiem il De Profundis!

Login




Registrati
Mi so scurdate la password
 
Hai problemi ad effettuare il login?
segui le istruzioni qui

© 2026 Lanciano.it network (Beta - Privacy & Cookies)