La Piazza
E dopo il Requiem il De Profundis!
Messaggio del 09-07-2007 alle ore 20:37:54
E dai, mo' solo perché ad Atessa è cominciato il nuovo corso Cicchitti, non mi pare che si debba fare tutta sta tragedia!!! Mi pare davvero un'esagerazione.
E dai, mo' solo perché ad Atessa è cominciato il nuovo corso Cicchitti, non mi pare che si debba fare tutta sta tragedia!!! Mi pare davvero un'esagerazione.
Messaggio del 09-07-2007 alle ore 17:36:33
Messaggio del 09-07-2007 alle ore 17:33:19

Bruce mi spiace di non essere passato

Bruce mi spiace di non essere passato
Messaggio del 09-07-2007 alle ore 17:29:51
De profundis clamavit ad Te, Domine.
Domine exaudi vocem meam. Fiant aures
Tuae intendentes in vocem deprecationis meae.
Si iniquitates observaveris Domine :
Domine quis sustinebit ?
Quia apud Te propitiatio est :
Et propter legem Tuam sustinui Te Domine.
Sustinuit anima mea in verbo ejus;
Speravit anima mea in Domino.
A custodia matutina usque ad noctem
Speret Israël in Domino.
Qui apud Dominum misericordia:
Et copiosa apud eum redemptio.
Et ipse redimet Israël ex omnibus iniquitatibus ejus.

De profundis clamavit ad Te, Domine.
Domine exaudi vocem meam. Fiant aures
Tuae intendentes in vocem deprecationis meae.
Si iniquitates observaveris Domine :
Domine quis sustinebit ?
Quia apud Te propitiatio est :
Et propter legem Tuam sustinui Te Domine.
Sustinuit anima mea in verbo ejus;
Speravit anima mea in Domino.
A custodia matutina usque ad noctem
Speret Israël in Domino.
Qui apud Dominum misericordia:
Et copiosa apud eum redemptio.
Et ipse redimet Israël ex omnibus iniquitatibus ejus.

Nuova reply all'argomento:
E dopo il Requiem il De Profundis!
Registrati
Mi so scurdate la password
Hai problemi ad effettuare il login?
segui le istruzioni qui



